Spaghetti aglio, olio e peperoncino podle Jakub



…aneb oběd pro maratonce


Tento recept vytvořil při přípravě na PIM Maraton 2013 Jakub Petera, aby nasytil všechny statečné běžce, kteří podpořili projekt GoManga – 7 Statečných…

Co budeme potřebovat?

5 stroužků česneku

sušená rajčata

špagety – nejlépe 100% semolinové

olivový olej

Dále můžeme použít:

parmazán/jiný tvrdý sýr

rukolu

olivy

šunku (výběrová/od kosti)

slunečnicová semínka

Postup:

Na cca. 8-10 minut dáme vařit semolinové špagety až do stavu „al dente“ (stav mezi tvrdou a rozvařenou těstovinou). Na pánvi orestujeme česnek společně s nakrájenými sušenými rajčaty, olivami a přísadami dle chuti. Špagety scedíme, v množství maximálně dvou hrstí servírujeme na talíř, posypeme restovanými rajčaty, olivami, doplníme čerstvou rukolou, strouhaným sýrem, zakapeme olivovým olejem.

Hotovo!

Protože toto jídlo obsahuje spoustu sacharidů, které využijete pro svůj trénink, je dobré tento skvělý oběd zapít proteinovým koktejlem pro vyvážení denního příjmu bílkovin.